Lærerne

Der er tre gode fællestræk ved vores billedskolelærere. De er glade for børn, de har lang erfaring med at undervise dem, og så brænder de for billedkunst.

I foråret 2024 har vi en billedskolelærer i Hadsten Billedskole.

Marianne Grimstrup – Billedskolelærer Bavnehøjskolen

Jeg hedder Marianne. Jeg bor i landsbyen Grundfør ved Hinnerup    sammen med min kæreste. Jeg er uddannet fra Designskolen Kolding og læreruddannelsen. Jeg har altid brugt meget tid på at være kreativ. Maleriet har været mit foretrukne de sidste mange år, og jeg bruger en del tid på at male akryl på lærred og udstiller i kunstforeninger rundt omkring.

Jeg har tidligere undervist i billedkunst forskellige steder blandt andet for udviklingshæmmede voksne, børn på friskole og folkeskole og nu også i Hinnerup Billedskole. Jeg glæder mig meget til at komme til at undervise i Hadsten Billedskole.

På min hjemmeside, er der et udvalg af mine malerier:  www.marianne-grimstrup.dk