Sommerbilledskole uge 27

I denne tid, er der intet, der er sikkert, men vi håber, at Hadsten Billedskoles Sommerbilledskole bliver til noget.

Den afholdes i uge 27 (29/6-2/7) på Østervang skole.

Vi har endnu ikke oprettet tilmelding, pga. Coraona situationen, men vil blot informere jer om tidspunkt og indhold.

Zoom

På årets sommerbilledskole zoomer vi ind på naturens hemmelighedsfulde og sjove motiver. Vi skal tegne og male, men også afprøve en varmepresse, så vi kan arbejde på tekstil. Billedkunstnerne Jane Susanne Andersen og Susanne Ahrenkiel leder årets Sommerbilledskolen, og de vil komme med forskellige opgaver, der giver mulighed for forskellige kreative udtryk. Børn fra 1. klasse og op kan tilmeldes.

Dato: 29. juni 2020 – 2. juli 2020. Undervisning fra 9 – 14 hver dag. Fernisering torsdag kl. 14 – 15.
Sted: Østervangskolen
Pris: 550 kr.