Workshop: Drømmecirkler

Drømmecirkler
For at markere kulturhovedstadsåret, inviterer Favrskovs billedskoler til fire synkrone workshops i Ulstrup, Hammel, Hadsten og Hinnerup:

Lørdag d. 18. marts kl. 10-14

I hver af de fire byer, mødes børn og voksne til kreative workshops, hvor drømmene får frit spil. Som en forlængelse af den store børneåbning af kulturhovedstadsåret i Skjød, er temaet nemlig HÅB, ØNSKER og DRØMME. Med udgangspunkt i cirklen, vil vi i de fire byer i løbet af fire timer, skabe elementer, som efterfølgende samles til et fælles værk, der afspejler deltagernes håb og drømme. Deltagerne får også en bid af værket med hjem efterworkshoppen. Vi kommer til at tegne, male, sy, skrive og meget mere.

Det er gratis at deltage, men man skal på forhånd melde sig til, da der er et begrænset antal pladser. Arrangementet er for børn og deres forældre, enten far, mor, bedstemor, bedstefar eller en anden nær voksen.  Det er en voksen pr. barn, nÃ¥r man tilmelder sig. Det eneste I skal medbringe er egen madpakke, drikkevarer og tøj, der tÃ¥ler maling.

I Hadsten kommer workshoppen til at foregå i Kulturhus Sløjfen, og det er Lisbeth og Dorthe, der underviser. Vi glæder os til at se jer!

Tilmeld dig her