Nyhedsbrev januar 2018

Kære børn og forældre i Hadsten Billedskole.

Rigtig godt nytår!

2018 byder på ændringer i Hadsten Billedskole. Aktuelt betyder dette, at vi har sagt farvel til vores to undervisere; Lisbeth og Dorthe, og at der ikke vil være holdundervisning i forårssæsonen 2018.

Vi kan dog allerede nu afsløre, at der fra efterårssæsonen 2018 vil blive tilbudt 3 billedskolehold på hhv. Hadsten Skole, Østervangsskolen og Bavnehøjskolen. Vi er glade for at byde velkommen til de nye undervisere.

I skal dog ikke snydes for en god mulighed for at udfolde jer kreativt i foråret! Sæt kryds i kalenderen lørdag 3. marts 2018, hvor vi afholder KREATIV LØRDAG for alle interesserede fra 1.-7. klasse. Undervisere vil være Anne Ørskov og Gitte Anemark Barrett. Hold øje med Facebook og vores hjemmeside for nærmere information og tilmelding.

De bedste hilsener.

Bestyrelsen i Hadsten Billedskole